اس مس
درباره وبلاگ

سلام من s3n دانشجوی نرم افزارکامپیوترهستم امیدوارم وبلاگم باکـــــمک شمادوستان خوبــــــــــم پربیننده تربشه .. خواهشاهرنظری برای بهترشدن وبلاگ دارین تونظرات بگین ... مرسی
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 213
بازدید کل : 114200
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 86
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

-->

#..Bia2S3N..#
پنج شنبه 28 بهمن 1389برچسب:اس , اس ام اس ,اس مس ,sms,عاشقونه, :: 16:10 ::  نويسنده : S3N       

سلاممممممممم به دوستاي گلممممم امروزم چن تا اس ام اس باحال براتون ميذارم اميدوارم خوشتون بياد

 

 

 

گنج قاورن واسه قارون ، ما رو چه به مال دنیا  گنج من یه تار موته ، نمیدم به کل دنیا . . .

 

ما با نفس سلامت ای دوست ، خوشیم / از گرمی هر کلامت ای دوست ، خوشیم

هرچند که افتخار دیدارت نیست / با زنگ خوش پیامت ای دوست ، خوشیم . . .

 

توی مغازه قلبم ، یاد تو تنها چیزیه که روش نوشتم

 

” سوال نکنید ” فروشی نیست  . . . !

 

من که با نغمه ی پر سوز تو عادت دارم / باز از چشم سیاه تو شفاعت دارم

 

گرچه لبخند تو دیریست زیادم رفته / من به سرفصل نگاه تو ارادت دارم . . .

 

داشتنت شده برای من یه آرزو ، دلم میگه بازم بگو بازم از او

 

هرچی خوبی از تو دارم بهش میگم

بازم میگه : بازم بگو بازم بگو . . .

 

یه دارو تو دنیا هست که بیشتر آدمای مریض رو خوب میکنه

 

نام دارو : “دوست دارم “

فقط می شود از داروخانه های محبت تهیه کرد !

 

به اندازه ی تمام بوسه های بی پاسخی که ماهی به دریا میزنه

دوستت دارم . . .

 

عشق محدود خواهان تملک معشوق است اما عشق نامحدود فقط خواهان عشق است . . .

 

دوستت دارم دانم که تویی دشمن جانم ، از چه با دشمن جانم شده ام دوست ندانم !

 

بیا تا لیلی و مجنون شویم افسانه اش با من ، خدا عاشقان را غم مده شکرانه اش با من . . .

 

خوبیم بدیم حالا از همه چی بگذریم ، دوست دارم از شما نمیشه بگذریم . . .

 

 

هر آنچه محبت که در من نهفته از توست ، هیچی نمیگم فقط دو کلمه دارمت دوست . . .

 

 

 

 

نظر يادتون نررررررررررررررررررره!!!



نظرات شما عزیزان:

غزاله
ساعت13:38---23 خرداد 1390
سلام خیلی خوشگل بودن مطالبت واقعا لذت بردم .

شاینا
ساعت21:12---19 اسفند 1389
سلام وب جالبی داری. شنگولیده میشم اگر بهم سر بزنی یادت نره ها

شاینا
ساعت21:12---19 اسفند 1389
سلام وب جالبی داری. شنگولیده میشم اگر بهم سر بزنی یادت نره ها

شاینا
ساعت21:12---19 اسفند 1389
سلام وب جالبی داری. شنگولیده میشم اگر بهم سر بزنی یادت نره ها

bita divo0ne
ساعت11:35---4 اسفند 1389
این دفعه هم عالی بود گل کاشتی

میثم
ساعت11:22---2 اسفند 1389
matlabe akhareto nemitoonam baz konaaam

نرگس
ساعت23:26---28 بهمن 1389
ممنون که سرزدین وخبرم کردین

میثم
ساعت18:51---28 بهمن 1389
very good

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: